Алушта, Крим. Відпочинок в Алушті

ru 2 by 2 ua 2 es 2 fr 2 de 2 en 2

про_Алушті. Будемо чекати наступного року

ЗВІТ ПРО ПЕРЕБУВАННЯ В АЛУШТІ З 25 ЧЕРВНЯ ПО 24 ЛИПНЯ 2006 РОКУ

Обожнюю читати звіти про те, як хтось провів свою відпустку в Криму, особливо дуже докладні, тому розв'язала й сама написати такий. Може комусь придатися.

Ми відпочивали в Алушті з 25 червня по 24 липня 2006 року. Ми це - двоє дорослих і троє дітей: дівчинка 9 років і хлопчики 9 і 7,5 років. От наш звіт. Вибачите за помилки, якщо є.

Так, хотілося б додати: ніякого хамства й тому подібного за всі роки нашого відпочинку в Криму нам не зустрічалося ( відпочивали 5 років). Єдине що нас обурювало, так це необхідність платити за всі навколо, хоча для цього немає ніякої підстави. У цілому ж відпустка пройшла чудово. А Крим я люблю не дивлячись ні на що. Тепер звіт.

ДОРОГА ТУДИ.

24 червня в 9-05 з Курського вокзалу на 219 поїзді ми відправилися в наше, так давно очікуване подорож. Я з дітьми їхала в купейному, а чоловік у плацкартному вагоні. ( Розв'язали на чоловіку заощадити). Цілком пристойне купе, чиста, не волога білизна, яка коштувала 70 руб. або 8 гривень. У комплекті були навіть носові хустки в упакуванні. Дітям це особливо сподобалося.

У купі всю дорогу працював кондиціонер. Відкривалися вікна в коридорі, так що всю дорогу було прохолодне. Просто чудово, тому що чоловік говорив, що в плацкарті люди паряться. Йому те повезло, тому що він їхав з нами, от іншим….

ГРАНИЦЯ

На Російській границі всі відмінно. Прикордонники перевірили паспорти, св. про народження, а вкладиш про громадянство навіть не попросили. На Українській границі теж не чіплялися, але для дітей попросили пред'явити вкладиші, так що вони потрібні (вкладиші). Можна було їхати по закордонний паспортам, але ми їхали по російських. Ніяких проблем. Прикордонники побажали нам щасливого шляху. Границя пройдена й ми на фінішній прямій.

25 червня в 6-45 ми в Сімферополі. На вокзалі рублі – 0,170, а $ - 4,90. У місті курс вище. В Алушті рублі міняли по 0.175-0.180, $ по 4.98-4.95. Гарний курс в обменнике в Аквапарку й на пошті на Ялтинской,1.

Близько Макдоналдса в касі купили квитки на маршрутку до Алушти: взр. – 11 гр., а дет. – 5,49 гр. Через 50 хвилин були на місці. Погода супер! Море тепле, десь 22-24 градуса.

ЖИТЛО

Поселилися на Ялтинской вулиці, а однокімнатній квартирі. Це не далеко від автовокзалу. До моря далеченько, але ми їздили на №2 тролейбусі до раб. куточка. Займало це десь 30-40 хвилин до безкоштовного пляжу.

Ми там уже відпочивали торік. Тоді нас привела туди розводяща, а в цьому ми самі созвонились із господаркою, про що я в наслідку дуже пошкодувала. Ми домовлялися з нею за 15$ у добу, а коли приїхали, вона попросила за липень по 18$. (Потім правда скинула до 17$). Треба було відразу йти. Іти на автовокзал і шукати торішню розводящу, але ми по старій пам'яті залишилися, хоча в наступному році я більше не поїду до цієї господарки. Поговоривши потім з Ольгою Григорівною (розводящої), ми зрозуміли, що сильно прогадали, тому що відпочиваючих у той час був дуже мало, і ми могли розміститися більш дешево ( за 13-15$ у добу на весь період).

Переглядаючи звіти, я десь побачила, що краще звертатися до господарки ( за що й поплатилася), тому що в розводящих буде дорожче, але я із цим не згодна. Як мені пояснила наша розводяща, ми її хліб, тому вона прикладе максимум зусиль, щоб догодити нам, може навіть умовити господарку здати подешевше (вони ж там усе один одного знають). Залишаю її координати у вигляді реклами: моб. 8-067-869-78-38 і будинок. 8-10-380-6560-54256 - дзвінки з Росії (ранком до 8-00 і ввечері послу 21-00, час український).

ХАРЧУВАННЯ

Харчувалися ми так: ранком будинку – сух. сніданок, швидкі кашки, чай, кава, бутерброди, фруктики й т.п. На пляжі ми нічого не купували, тому що все це не відомо де робиться й продається брудними руками. Одного разу навіть бачили, як продавщиця щось упустила на пляжі, підняла, отряхнула й поклала назад. Фу…

Обідали в їдальні на набережній. Там їх 3 штуки: «Примор'я», «По-домашньому», «Смак». Ціни приблизно однакові. «Смак» нам не сподобався ще торік. Спочатку спробували їсти в «Примор'я». Нічого, але нам більше сподобалося в «По-домашньому». У принципі обидві ці їдальні нічого, але нам здалося, що там, де ми їли порції були більше. ( В «По-домашньому»). Обходилося нам це десь від 48 до 70 гр. за всі. Ми брали перше, друге, салати, еклери, хліб. Питво брали своє (сік або газування). Іноді купували в їдальні квас і коктейлі дітям. Ціни ви можете подивитися на сайті www.alushta.org. По дорозі додому купували морозиво.

Увечері іноді жарили картоплю й робили салат з огірків, помідорів і солодкого лука. М-м-М! Смачно. Усі городин і фрукти купували на ринку по дорозі в «Фуршет». Усе інше: смачне, вино, питво, ковбасу, курку, йогурти і т.д., купували в «Фуршеті». Відмінний магазин. Там було навіть дешевше, чим на ринку в автовокзалу. Працює він (Фуршет) начебто з 8-00 до 22-00. Іноді їли піцу й хотддоги в кафі «Амиго» на набережній у міського пляжу. Пиццерия в магазині Массандровских вин розчарувала: у липні підняли ціни. Піца стала коштувати від 29 гр. більша, а в «Амиго» більша від 17 до 21 гр.

Приведу деякі ціни на продукти:

- полуниця від 10 до 20 гр. за кг.

- черешня 6-9 гр.

- нектарины, персики по 16-20 гр.

- алича 1.5-4 гр.

- картопля 2-3 гр.

- помідори 3-6 гр.

- солодкий лук від 7 до 4 гр. за в'язку

- мінералка («Кримська») 2.40-2.80 у Фуршеті

- газування «Лимонад кримський» 1л від 3.25 до 4.50

- шашлик від 10 до 15 гр. за 100 грам

ПЛЯЖІ

Коли ми приїхали (25 червня), пляжі були напівпорожніми. Пансионатские пляжі вивішували оголошення про те, що вхід на них коштує 3 гр. ( Наприкінці липня такого не було). Навіть на безкоштовному пляжі в професорському куточку в 10 годин можна було вільно знайти місце. Пізніше треба було приходити раніше, а наприкінці липня в 8-30 вільне місце вже можна було не знайти. Ми ходили на безкоштовний пляж. Одного разу пішли на міський пляж за 3 гр. Нам не сподобалося. (Діти до 10 років там пускаються безкоштовно). На інші пляжі ми не ходили.

ЕКСКУРСІЇ

На організовані екскурсії ми не їздили. Дуже дорого. Їздили самі на тролейбусі, маршрутках.

Перша наша подорож була в Партенит. В 9-17 від пристані в професорському куточку ми відплили на кораблику до Партенита. Плили десь хвилин 20. Взр. квиток – 10 гр., дет. – 7 гр. Купувалися на безкоштовному міському пляжі. Народу не багато. У Партените є санаторій «Крим». Щоб потрапити на його територію й на пляж треба купити пропуск: діти до 7 років безкоштовно, з 7 до 14 років - 2.50 гр., дорослий – 5 гр. Дуже більша територія парку: можна погуляти, поїсти (у їдальні, кафе, але вони дорожче, чим в Алушті), позагоряти на пляжі, тільки не можна займати лежаки. Ми були там 2 рази. Нам дуже сподобалося. До Партенита ще можна добратися так: на тролейбусі за 2.00 або 2.50 гр. (не пам'ятаю точно) до ост. «Партенит», а там на іншій стороні в кущах автобусик прямо до прохідний санаторію за 1 гр. або прямий автобусик до санаторію від Алушти за 5 гр. ( у нього є розклад).

Друга наша подорож була в НБС (ботанічний сад). На тролейбусі №53, який відправився з Алушти в 8-22 ми доїхали до ост. «Ботанічний сад». Пройшлися пішки вниз, насолоджуючись повітрям і видами. Дорослий – 8 гр., дитячий – 4 гр. Екскурсія: взр. – 3 гр., дет. – 2 гр. Пройшлися з екскурсією, потім погуляли самі. В обід спустилися на пляж. Фигня. Багато каменів, хоча вода чиста. Ми розв'язали додому плисти на кораблику, який ішов звідти в 18-00, тому довелося повернутися в сад і погуляти там ще до 17-00. (Зберігайте квиток, по ньому ви можете знову зайти в сад протягом дня). Близько 20-00 минулого в Алушті.

Була спроба відвідати зоопарк і галявину казок у Ялті. Однак це виявилося дуже накладно для такої великої родини: у зоопарк – дорослий 20 гр., дитина 10 гр., а на галявину - дорослий 15 гр., дитячий 10 гр. Тому ми відправилися погуляти по набережній Ялти. У той день був шторм. Нам дуже сподобалося. Вийшли гарні знімки.

Наступна наша подорож була в Доліну приведень. На автобусі від автостанції доїхали до Променистого за 2 гр. Правда ми вийшли раніше, у повороту до кінного табору. (Водій обов'язково підкаже, де це). Пройшлися до руїн міцності Фуны (підйом дуже в гірочку). Вхід туди 3 гр. - взр., 1.50 – діти. Вхід у долину 4гр. – взр., 2 гр. – дет. Погуляли, пофоткались. Усі супер.

Ай-Петрі. За 4.08 гр. доїхали до Ялти на тролейбусі. На кінцевій тролейбуса за 4 гр. сіли в маршрутку №27 і доїхали до нижньої канатної дороги. (На №50 можна доїхати до верхньої канатної дороги). Була черга, але вона швидко рухалася. За 20 гр. дорослі й 10 гр. діти з 7 до 10 років (контролер дуже причепливо дивиться на дітей і при нас дівчинці, яка виглядала явно більше, чим на 10 років, змусили поміняти квиток) ми виявилися на Ай-Петрі. Особливого захвату із приводу канатної дороги я не випробувала. Нагорі ми походили, погуляли, пофоткались. Вхід у печеру Трехглазку 10гр. дорослий, діти до 10 років безкоштовно. Вхід на найвищу крапку – 5 гр. з людину. Назад ми розв'язали їхати на таксі. З нас побрали 60 гр. А взагалі беруть із чіл. 20 гр.

Ще ми відвідали алуштинский зоопарк. Вхід: в. – 5 гр., буд. – 2.50. Дуже сподобалося. Можна поспілкуватися із тваринами. Їхнім там не дуже багато: є білки, олень, гірський козел, борсуки, лиси, єноти, кабани, птахи. Можна навіть погодувати, тільки їду треба приносити із собою, тому що там нічого не продають.

Торік відвідували Воронцовский і Ливадийские палаци – сподобалося. Поринали з маскою в Гурзуфі – супер. Набрали там мідій. Було смачне. В Аквапарку не були. Мені здалося, що це дорого й діти ще не досить дорослі. У липні ціна там знову піднялася до 100 із чимсь гривень.

Відпочивати, звичайно, здорово, але місяць швидко пролетів. Знову його не вистачило. У Крим треба приїжджати на все літо, щоб і позагоряти й відвідати всі визначний пам'ятки.

ПОГОДА

Погода була нічого. 1 липня після обіду був дощ. 2 і 3 липня море сильне штормило. 7, 8, 9 липня дощі. Після цього море небагато охололо. 18.07 знову дощ, 21.07, 22.07 море штормило. Як бачите, за винятком декількох днів, погода була відмінна.

ДОРОГА ДОДОМУ

24 липня на маршрутці доїхали до Сімферополя. (Квитки заздалегідь купили в касі автовокзалу). Здали речі в камеру схову. Раніше гніздо в автоматичній камері схову була дешевше, а тепер коштує стільки ж, скільки звичайна камера. Погуляли по місту й в 12-03 на фірмовому поїзді «Крим» у купі поїхали в Москву. Поїзд подали заздалегідь, хвилин за 30-40. Білизна була по 10 гр. Гірше, чим минулого разу. Вагон мені взагалі не сподобався. Фірмовий поїзд був гірше звичайного, а квитки коштували дорожче. Кондиціонер працював, але якось слабко. У купі було жаркеньке. Прибутки під час, але якось зовсім не хотілося додому. Тепер будемо чекати наступного року, щоб знову поїхати в наш улюблений Крим.

От і все.

Автор: Світлана, Москва
    Розміщене: 9 04 2009
    Переглянутий: 7 раз(а)
    Оцінка розповіді:Best

[ відкликання туристів - головна сторінка ]

© i-alushta.com 2005-2009. При передруці матеріалів розміщених на сайті, гіперпосилання на i-alushta.com обов'язкова